Geplaatst: 13-08-2008 22:37
[109697]Deze wagen heeft een automaatbak die niet in zijn D schakelt als je de wagen net start. draait de motor even dan schakelt hij wel en loopt verder prima.
De wagen heeft ca 100000km gelopen en bij 46000 is de automaatvloeistof gewisselt.
Welke olie moet er in, dextron 2 of ATF type D?
Wat is de vervangingstermijn?
Zit er een filter in deze bak en hoe maak je deze schoon?
Zit het probleem alleen in de schakelaar op de bak en is deze te repareren of moet hij vervangen worden?
bvd, Ruud