2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-08-2008 20:28
[109926]probleem:
olielamp brandt af en toe flauw ( geen geknipper )
gaat vaak ook branden als je de verlichting inschakelt.
iemand een idee?