olielamp brandt flauw

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 8v
Eerste inschrijving
januari 1983
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-08-2008 20:28

[109926]probleem:

olielamp brandt af en toe flauw ( geen geknipper )

gaat vaak ook branden als je de verlichting inschakelt.

iemand een idee?