2 reacties
Lid sinds: 01-12-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 01-12-2008 8:52
Door de invoering van EOBD is het storingslampje geen "motorstoringslampje" meer.Ook een versnellingsbak kan deze nu aanzetten.Easytronic al uitgelezen?