trekt niet meer en schokt tussen de 2000 en 2500 toeren.

11 reacties

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
525D
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-08-2008 12:05

[109954]Hallo ik ben nieuw hier en val direct met de deur in huis met een probleem.

Het gaat dus over een 525D van 2002, deze wagen trekt helemaal niet meer door in lage toeren en tussen de 2000 en 2500 toeren begint deze wagen te snokken. Met andere woorden hij houd in en trekt weer maar dan wel snel achter elkaar, als je dus een bepaalde snelheid wil aanhouden en je zit tussen dit toerental dan hangt de wagen precies aan een rekkertje.

De turbo leidingen en de stuurkleppen zijn reeds nagezien en vervangen, de EGR klep werkt goed en sluit af, alle filters zijn nieuw, de turbo zelf is gereinigd binnen in met producten van Wynn’s. Maar het probleem blijft dus duren en we zijn echter ten einde raad, zeker als je weet dat de wagen bij vertrekken in 1 ste helemaal niet meer trekt.

Wie kan ons hierbij helpen ?