Geplaatst: 18-08-2008 20:11
[109982]auto zit met olie in koelwatervaas. Volgens "experts" komt dit van oliekoeler. De een zegt dat het oliekoeler achter het motorblok is de andere zegt dat de oliekoeler in de radiator zit. Dit zou een "ziekte" zijn van de modellen van 2001. Weet iemand hiervan alvorens we beginnen te "breken"?????????????