Geplaatst: 21-08-2008 23:15
[110182]Hallo ik heb een volvo s80 op gas.
Sinds kort is hij steeds slechter gaan lopen op gas. Daarna bij overschakelen van benzine
naar gas, slaat hij direkt af. ook op een andere dag wil hij niet meer op gas lopen.
Stekkers computer van gasinstallatie in motorruim losgehaald en weer vast en daarna loopt hij weer op gas.
Welliswaar maar 1a2 dagen.
Wat kan dit zijn iemand enig idee?
Gr Jop.