Geplaatst: 03-03-2008 19:05
Onder het rijden gaat het motorstoringslampje branden geeft op het display"antivervuillingssysteem buiten werking".
Uitgelezen: geeft als foutcode turbodruk te hoog.
Alle vacuumslangen en vacuumklepjes nagekeken en de turbo geprobeerd te reinigen. maar dit alles mocht niet baten.
Na een keer flink optrekken springt hij meteen weer in noodloop. (turbodruk 1.5 bar)