auto slaat af bij gas loslaten

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 xs
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-03-2008 16:55

[100279]De klant klaagde vorig jaar over afslaan bij het gas los laten. Wij hebben toen de stationairregelklep vervangen. Deze is door de dealer ingelezen. Toen is het een poosje goed gegaan, maar nu begint het weer. Wat kan hiervan de oorzaak zijn??

Wie kan ons helpen?

mvg martin