Geplaatst: 04-03-2008 16:55
[100279]De klant klaagde vorig jaar over afslaan bij het gas los laten. Wij hebben toen de stationairregelklep vervangen. Deze is door de dealer ingelezen. Toen is het een poosje goed gegaan, maar nu begint het weer. Wat kan hiervan de oorzaak zijn??
Wie kan ons helpen?
mvg martin