Geplaatst: 03-03-2008 22:59
[100239]van deze auto werkt de tank meter niet meer de naalt geeft leeg aan en het lampje brand.
de tank vlotter en de bedrading zijn goed.
dus wij dachten dat de meter kapot was dus hebben wij de teller opgestuurt naar AC tronic
maar zij zijden dat de tank meter inoorde is.
wat kan dan het probleem zijn
heeft iemand hier ervaring mee.
groeten jeffrey