Geplaatst: 04-03-2008 22:23
Wij hebben een Evasion staan die tijdens het rijden met warme motor stil valt.
Met koude motor en ter plaatse draait alles perfect en zijn de parameters ideaal.
De HDI-pomp is reeds vervangen en teruggestuurd om te testen. De kabelboom is gecontroleerd en zelfs volledig gedemonteerd om alle knooppunten opnieuw te leggen en de pinnetjes in de stekkers te vervangen.
De meest recente software is geïnstaleerd.
Er zijn 2 permanente storingen die ik kan wissen en telkens terugkomen bij het rijden als de motor warm is.
1) P1138 storing brandstofdrukregelaar
2) Uitzetten van de motor gevraagd maar regelaar blijft actief.
Toevallig hebben we op hetzelfde moment ook een Berlingo binnengekregen met identiek dezelfde problemen waar we ook niet wijs uit geraken.
Heeft er reeds iemand hiermee te maken gehad?