Geplaatst: 05-03-2008 15:18
[100349]Hallo,
Wie kan mij vertellen wat ik nodig heb wat onderdelen betreft en of er met uitlees apparatuur geprog moet worden.
gordijn airbag is met aanrijding uit gekomen.
gordijnairbag moet vervangen worden, nu is de vraag....moet de unit ook vervangen worden.
en moet deze ingelezen worden.
zo niet, moeten de fouten dan uitgewist worden wil het foutlampje van de airbag dooft.
alvast bedankt.
gr ibo.