Geplaatst: 02-01-2008 20:45
[95992]Wij hebben een T5 2.5TDI staan gaat af en toe het olielampje branden Wij hebben er al een nieuwe oliedrukschakelaar in gezet maar het probleem blijft er komt ook wel olie boven in kent iemand dit probleem alvast bedankt voor de moeite Jonny