olielampje gaat branden

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 TDI
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-01-2008 20:45

[95992]Wij hebben een T5 2.5TDI staan gaat af en toe het olielampje branden Wij hebben er al een nieuwe oliedrukschakelaar in gezet maar het probleem blijft er komt ook wel olie boven in kent iemand dit probleem alvast bedankt voor de moeite Jonny