Geplaatst: 06-01-2008 14:24
[96281]Kan iemand mij vertellen welk relais de koelvinnen aanstuurd? Probleem is dat de motor wel op temperatuur komt terweil de meter niets aangeeft en de vinnen niet aanslaan. Zekeringen zijn heel. Doorlussen van de drie sensoren uit de raiator en de water aansluiting op het blok heeft niet als resultaat dat de vinnen aanslaan of de temperatuurmeter uitslaat. In Autodata 2007 kan ik geen wiringdiagrams vinden. Bokkie.