Geplaatst: 10-01-2008 21:34
[96583]Hallo,
Ik heb een BMW 324d.
Het probleem is dat de indicator: Water in de brandstof/regeling van elektronisch inspuitsysteem brandt.
Er is geen water in de brandstoffilter. Wat kan de oorzaak zijn dat er een fout in het inspuitsysteem zit?
En heb je er een oplossing voor?
Mvg Bart