Geplaatst: 10-01-2008 21:45
[96584]Hallo wij hebben hier een polo staan met foutcode 17961 hoogte sensor
hebben we al contact met vw dealer gehad die zegt dat de egr vuil is zoniet ecu kapot
egr hebben we schoongemaakt zo goed als dat ging maar geen verandering
nu is wel de distrubutie vervangen heb gelezen dat het ook een oorzaak zou kunnen zijn als hij niet op tijd staat
of misschien toch ecu kapot gaarne wacht ik reacties af