vito 110td koppakking gedaan slecht lopen

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
110td
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-01-2008 15:34

[96617]na dat ik de koppakking gedaan heb loopt hij slecht en wil die slecht aanslaan loopt wel goed boven ongeveer 2000 toeren

alles staat 100 procent op tijd

brandplaatjes van de verstuivers gedaan

nou kreeg ik wel iets te horen over de klepstoters dat die het zou kunnen zijn ,ook gedaan ook niet,