Geplaatst: 11-01-2008 15:34
[96617]na dat ik de koppakking gedaan heb loopt hij slecht en wil die slecht aanslaan loopt wel goed boven ongeveer 2000 toeren
alles staat 100 procent op tijd
brandplaatjes van de verstuivers gedaan
nou kreeg ik wel iets te horen over de klepstoters dat die het zou kunnen zijn ,ook gedaan ook niet,