Geplaatst: 13-01-2008 14:33
[96770]wie heeft er meer ervaring van ?
alle lampjes branden onder het rijden v/d kombi instrument zet ik de auto uit en start hem weer dan is het probleem weer weg voor een onbepaalde tijd.
is het mischien verholpen kunnen worden door een up-date uit tevoeren ????
MVG ronald