Geplaatst: 11-01-2008 20:34
Motor valt onder het rijden stil en na een kwartier werkt die terug als vanouds. Komt niet heel vaak voor 3x in de week op langere afstanden.
Onlangs is injector 4 veranderd ivm defect (draaide op 3 cilinders) daarna is auto nog binnen geweest met schokken en stilvallen (zelfde klacht als nu) toen hebben we een luchtlek vast gesteld aan inlaatseals + injector seals die zijn toen vernieuw. maar nu valt die nog steeds stil en staan de 4 injectoren in storing.
Wat kan dit nu zijn. Voor het vervangen van die 4de injector zijn er nooit storing in het geheugen gekomen die op alle vier de injectoren slaat. (alleen dan op injector 4 apart). Echter staan nu alle injectoren in storing .
Het gaat hier om een sagem s2000 ecu
alvast bedankt,