Geplaatst: 03-01-2008 0:02
vandaag nog even naar auto gekeken en bij recayclage klep niks te zien
verstopping uitlaat lijkt mij onwaarschijnlijk want loopt verder goed
slang van turbo naar inter cooler ook goed
als ik de auto laat trekken bouwt hij zeer goede druk op slangen van turbo intercooler
probleem is in een keer ontstaan zegt de klant