Olieverbruik na kopde- en montage

16 reacties

Merk
Citroën
Model
Xantia
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16V
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-01-2008 9:17

[96108]Hallo,

Wij hebben hier een xantia 2.0 16V lopen, die na een gebroken distributie riem, en dus na koprevisie ernstig OLIE is gaan verbruiken.

Kent iemand dit probleem en evt. de oplossing??

M.v.g.Pieter