16 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-01-2008 9:17
[96108]Hallo,
Wij hebben hier een xantia 2.0 16V lopen, die na een gebroken distributie riem, en dus na koprevisie ernstig OLIE is gaan verbruiken.
Kent iemand dit probleem en evt. de oplossing??
M.v.g.Pieter