Geplaatst: 05-01-2008 12:57
[96198]Compleet andere motor met brandstofpomp ingebouwd. Motor slaat op volle toeren aan gedurende 1 sec en slaat dan af.
Draadje (oogje) van de brandstofpomp verwijderd dan blijft de motor stationair lopen en met gasgeven valt hij stil. Wanneer hij stationair loopt en het draadje er weer op zet valt hij stil.
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem??