Olie lekkage r.v.

5 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
T4
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5D
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Wim1949

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 350

Geplaatst: 16-03-2009 21:10

Auto weer in werkplaats gehad, er komt, blijkt nu, transmissie olie uit het gaatje wat in de rechter binnenste ashoes zit. Onlangs is de bak er uit geweest. Kan er bij het monteren van het "vaste" gedeelte van de aandrijf-as een keerring c.q. afdichtring gesneuveld zijn?? De olie moet dus door de kogelkoppeling heen komen?


m vr gr, Wim