Geplaatst: 16-03-2009 21:10
Auto weer in werkplaats gehad, er komt, blijkt nu, transmissie olie uit het gaatje wat in de rechter binnenste ashoes zit. Onlangs is de bak er uit geweest. Kan er bij het monteren van het "vaste" gedeelte van de aandrijf-as een keerring c.q. afdichtring gesneuveld zijn?? De olie moet dus door de kogelkoppeling heen komen?
m vr gr, Wim