1 reactie
Lid sinds: 11-01-2009
Bijdragen: 2
Geplaatst: 11-01-2009 10:50
wat is je vraag? hoeveel stroom lek er? is dit gemeten met afgesloten voertuig en een wachttijd van een uurtje?