Lid sinds: 15-12-2008
Geplaatst: 15-12-2008 15:22
Hallo mazout lekt bovenaan de pomp,daar waar de veer zit voor het gasgeven, is er iemand die mij wat meer uitleg kan verschaffen over de ernst en kostprijs.