Geplaatst: 13-01-2008 20:18
[96806]Hallo monteurs,
Ik heb een peugeot 307 1.6 16 v xsi staan welke een schurend geluid maakt uit de vernellingsbak.
Hij rijd verder prima en schakeld goed.
zogauw ik de kopeling in trap tijdens het rijden dan is het schurende geluid weg.
Heeft iemand een idee waar ik aan kan gaan denken wat het kan wezen.
Bijv. een nieuwe koppelings set incl. druklager of is het een bekend probleem van peugeot en word het een ruil bak ?