Geplaatst: 10-07-2008 9:23
Hi,
Iemand dit ooit meegemaakt,heb hier een berlingo staan die gloeit af en toe niet dan gaat ook het gloeilampje niet branden.
Gloeibougies zijn goed ,gloeirelais vervangen, massakabel gecontroleerd
Weet iemand wat dit kan zijn ??
Alvast bedabnkt
Gr Jeroen