Geplaatst: 22-07-2008 12:44
[108447]auto loopt niet meer,geeft 2 foutcodes nl,17925 en 17448, ik denk dus aan het stroom verzorgings relais,zou dit kunnen kloppen en waar zit deze en of wat voor nr heeft deze,pomp in tank loopt wel.of is er iets anders aan de hand,krijg wel diesel voor op het filter.
weet niet waar ik moet beginnen met zoeken
bvd
Hans l