Geplaatst: 22-07-2008 19:36
[108468]hallo er is bij ons een twingo binnen gebracht met een gesprongen distributieriem, kop gedemonteerd, kleppen vervangen (waren natuurlijk krom) en kop weer gemonteerd.
(nou hebben wij nooit een twingo binnen gehad dus geen ervaring mee) maar hoe zetten we de distributie weer op tijd?? heb gezocht naar merk tekens maar niks kunnen vinden. en wat mij ook opviel is dat er volgens de boegie kabels cilinder 1 bij de versnelingsbak zit ?????? is dit juist bij twingo?
dus hulp geboden AUB.