distributieriem gesprongen

4 reacties

Merk
Renault
Model
Twingo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-07-2008 19:36

[108468]hallo er is bij ons een twingo binnen gebracht met een gesprongen distributieriem, kop gedemonteerd, kleppen vervangen (waren natuurlijk krom) en kop weer gemonteerd.

(nou hebben wij nooit een twingo binnen gehad dus geen ervaring mee) maar hoe zetten we de distributie weer op tijd?? heb gezocht naar merk tekens maar niks kunnen vinden. en wat mij ook opviel is dat er volgens de boegie kabels cilinder 1 bij de versnelingsbak zit ?????? is dit juist bij twingo?

dus hulp geboden AUB.