Geplaatst: 21-07-2008 21:36
[108420]ford escort cabrio 1991. de auto viel uit bij een snelheid van 90 km ,en niet meer aan de praat te krijgen.bij het starten ploft hij in in en uitlaat,distributie staat goed,krijgt benzine tot aan inspuiters ,als benzine in bougie gaten spuit loopt hij direct heel even.nieuwe bougies in gezet,leidingen schoongemaakt,zekeringkast nagekeken(is gloednieuw)hij start nu wel maar moet blijven pompen anders slaat ie af.