Geplaatst: 05-12-2008 18:22
Hallo,
zo ver ik weet moet inlaatbuis er af dan kan je bij de leidingen en de bevestiging van de pomp
zit met 3 moeren aan distibutiehuis en steun aan zijkant motorblok, er zijn ook lagedrukleidngen die je los moet nemen en de kabel moet je volgen er zit beslist een stekkerverbinding, ik vermoed op het binnenscherm.
maar let op met monteren, de pomp moet een basisafstelling hebben en daarna een fijn afstelling met testapparatuur.
eerst even goed informeren over de afstelling lijkt me raadzaam.
Succes!