Geplaatst: 23-07-2009 16:50
[133652]Deze E 220 spuwt bij elke acceleratie vanuit stilstand ( bijv. stoplicht) een flinke zwarte pluim uit. Ook onbelast (in de P-stand als je het gas plots indrukt) doet hij dit.
Het is een lijkenauto, dus er lopen nog wel eens mensen achter als dit gebeurt. En schijnbaar klaagt men daarover.
Tot nu toe : Maf-sensor vervangen
Egr-klep gereinigd
Inlaatspruitstuk gereinigd
Injectoren laten reinigen en controleren
Katalysator/roetfilter gecontroleerd (demonteren losslijpen netjes dichtlassen en weer monteren)
Raildrukregelaar afdichtingen vervangen
Hoge-druk pomp vervangen (ivm. uitwendige lekkage)
Luchtfilter is niet verstopt, intercooler staat niet vol olie, alle inlaatslangen zijn heel en lekvrij.
EN HIJ ROOKT NOG STEEDS!!!
Wie weet nog iets waar ik niet aan gedacht heb?????
Alvast bedankt mannen.