Geplaatst: 23-07-2008 9:03
Deze twingo loopt niet mooi stationair,als je gas geeft loopt hij echt even op 3 cilinders.
Stationair loopt de auto niet mooi rond,motor trilt en loopt niet glad.
Auto uitgelezen geen storings codes.
Bobine en kabels vervangen,bougies vervangen
Nogmaals uitgelezen bij de dealer die weet ook geen oplossing.
Hij adviseerde mij het inlaatspruitstuk te demonteren.pakkingen te vervangen en het gasklephuis te reiningen.
Heb ik ook gedaan maar geen verbetering!
Inlaat spruit stuk ook gecontroleerd op lekkage of scheuren maar dat ziet er goed uit.
Wie weet er raad!