aanslaan probleem

9 reacties

Merk
Renault
Model
Twingo
Type
Twingo I
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2008 18:46

met deze twingo het volgende probleem : distributieriem gebroken zo bij ons binnen gekomen, kop er af, kleppen vervangen kop klaar gemaakt gemonteerd nieuwe distributieriem er om starten en NIET aan willen slaan??

4a5 keer distributieriem na gekeken sta op tijd. even lijkt het er op of het injektiesysteem geen benziene door wil geven maar na lang aan houden wil die toch bijna aan slaan loopt zelfs even maar sla dan gelijk weer af.


wie weet waar dit aan kan liggen moet er wel bij vermelden dat we de wagen met starthulp moeten starten (batterij is leeg) start motor draait vlot rond en hebben goeie kompressie oja hij heeft een maand stil gestaan voor dat wij er mee aan de gang gingen


wie weet raad??