Geplaatst: 24-07-2009 16:59
[133708]Hoi ik heb een volvo s60 en ik heb de stuurpomp en het stuurhuis vervangen.
En nu maakt hij een hoog piepend geluid bij het gas geven.
Hij heeft een automatische spanner voor de multiriem.
Maar na het gas geven staat de multiriem te strak.
Ik weet geen raad meer.
Gr Xando Bogaard