Geplaatst: 29-07-2009 16:54
[134072]ik heb hier een audi 80 cabrio staan in de garage
de klant brengt hem dat de kap niet open wil
bedrading in de achterklep gerepereerd en begint weer te werken
achterkant kap gaat ophoog dan moet de kap open waar de cabrioletkap onder wordt gevouwen maar deze wil niet ophoog net of geen olie krijgt van de pomp
kap handmatig een keer open en dicht gedaan maar dit helpt niet
moet hij gereset worden???
wie kent dit probleem???
of heeft er iemand een schema van zoon cabriolet hoe deze aangestuurd wordt dan kan ik
beginnen met meten want zonder schema kom ik niet echt verder
alvast bedank
m.v.g. johan hekkert