3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-08-2008 9:08
[109232]Bij het sturen gaat de rem in werkeing en blokkeren de wielen, het "anti-lock" lampje brand ook.