Geplaatst: 12-08-2008 22:33
[109632]Na het overstarten met startkabels (lege accu na 3 weken stilstaan)Werkt het dashboard niet meer!!!. Aleen nog een beetje gele verlichting na het aanzetten van het kontakt, maar verder komt er helemaal geen beeld meer in de display...
Weet iemand hoe dit kan, en hoe te verhelpen.
BVD.Pieter.