oledruklampje brand bij warme motor

8 reacties

Merk
Saab
Model
9-3
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-08-2008 14:45

[109846]hallo

Ik heb het volgende probleem , het olielampje gaat branden bij warme motor geef ik iets gas dan gaat deze weer uit , ik zit te denken aan de oliepomp maar heeft iemand hier ervaring mee .

groetjes jurjen.