8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-08-2008 14:45
[109846]hallo
Ik heb het volgende probleem , het olielampje gaat branden bij warme motor geef ik iets gas dan gaat deze weer uit , ik zit te denken aan de oliepomp maar heeft iemand hier ervaring mee .
groetjes jurjen.