3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-08-2008 14:26
[109900]Raam [stuurkant] werkt bij tijden niet!
Wacht ik 2 a 3 minuten gaat hij een klein stuk je naar boven, zet ik de motor uit, doe het contact aan en het raam werkt weer.
Wat kan de oorzaak zijn?