Geplaatst: 20-08-2008 8:45
[110067]Ik heb hier een escort xr3i staan van 1988 en die slaat na ongeveer 5 min rijden af , en dan wil hij niet meer aanslaan.
Als dit het geval is dan komt er nauwelijks benzine uit de spinnenkop , de aanvoerleiding geeft wel genoeg benzine . Vonk is wel goed .
Als je weer een half uur wacht ongeveer dan doet hij het weer .
Heeft iemand hier ervaring mee ?