Geplaatst: 14-04-2008 22:57
[102847]De auto start slecht als hij koud is warm wel goed
Bij de dealer geweest software geupdate geen resultaat
Ik moest vandaag de olie bijvullen toen ik de vuldop eraf draaide kwam er extreem veel rook uit.
Als de motor loopt dan ook extreem veel blauwachtige rook,het ruikt alsof een verstuiver lekt
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand een idee wat het kan zijn.
Kan er diesel bij de olie komen door b.v een lekkende O-ring of brandplaatje?
Auto heeft geen foutcodes
Alvast bedankt