Geplaatst: 05-11-2008 12:52
[114848]Hoi
Heb een caddy staan, met het bekende "even lopen en dan weer uit" probleem..
Dacht zelf aan leesspoel of regelkast, beide gewisseld en ingeleerd, nog geen verbetering.
Startblokkeeringsysteem uitgelezen, geen storingen.
Ecu utlezen, geen storing
De auto start even en rookt ook behoorlijk tijdens et starten.
Brandstof heeft ie, ook tijdens starten verstuiverleiding los komt er meer dan genoeg uit.
Misschien tijdstip verkeerd?
Mvg Peter