Geplaatst: 07-11-2008 20:17
Geachte lezers,
hebben hier een Fabia staan met motorcode AQW die het volgende probleem heeft,Heb het gasklephuis schoongemaakt en opnieuw ingeleerd dit omdat de auto storttert,daarna gaan we rijden en gaat het storings lampje aan met de volgende code 17549,daar schrijft hij bij lasterfassung,mijn vraag wat betekent dit,heb alle slangen al gecontroleerd en hem nogmaals ingeleerd,niets helpt,kan dit door het schoonmaken komen,ik bedoel zou het gasklephuis nu stuk kunnen zijn.
Vriendelijke groet,
Hans l