Geplaatst: 06-11-2008 16:43
[114933]De auto tril bij het optrekken in de derde en vierde versnelling bij een snelheid tussen 75 en 95 Km/h. Als je niet snel optrekt dan merk je er weinig van, als je flink op trekt meerk je het erger. Wielen, banden zijn in orde, zo ook de stuurinrichting. In bochten links en rechts merk je niets van een nokkende aandrijfas. Met optrekken in een bocht is het trillen er niet.
de auto heeft inmiddels wel 270.000 km op de klok.
Wat zou een oplossing kunnen zijn?