Geplaatst: 15-04-2008 17:08
[102886]wij hebben hier een cinquecento staan die onder het rijden af en toe zo ineens inhoud maar direct daarna weer gewoon rijdt. Als je voor de stoplichten staat gaat de motor onregelmatig lopen slaat net niet af en als je onbelast gas geeft loopt de motor onreglmatig lijkt net of er een toerenbegrenser op zit. Het inspuitingslampje brandt af en toe maar is niet uit te lezen.