Geplaatst: 21-04-2008 14:16
[103187]Hallo,
Ik heb binnen gekregen een hyundai coupe automaat.
De klacht is als volgt:
De klant klaagt dat de auto afslaat als hij met koude motor moet afremmen voor een stoplicht.
Dus de motor slaat af alleen met rem gebruik, laat je de auto uitrollen dan blijft de motor lopen.
Naarmate de motor warmer wordt lost dit probleem zich zelf op.
Ik ben zelf aan het denken aan een vacuum lekkage??
Iemand enig idee.
Groeten,
Peter