Geplaatst: 22-04-2008 12:15
Collega's,
Moet hier een cilinderkop terugplaatsen van 'n 1.6 T.Spark,ik ken de aanhaalprocedure,maar ik vind nergens in de technische informatie die tot m'n beschikking staat de maximale lengte van de kopbouten of is het aan te raden deze steeds te vervangen?
De krukas van deze motor heeft trouwens ook 'n axiale speling van 2-3mm,is dit normaal?
Ik dank jullie voor de hulp,