Geplaatst: 26-04-2008 18:01
[103481]klant reed op een binnen weg en hoorde wat gevlader dacht hij en dat werd erger zet vlug de motor af en die slaat nu niet meer aan
hebben we even de distributie gekontroleerd en die staat goed maar het lijkt wel of de motor vast loopt met tornen ga je dan een stukje terug kan je weer verder
gebeurt er wel eens wat met de hoogendruk pomp of zal er wat binnen in zijn maar motor liep goed
wie kan me helpen.