slaat niet meer aan

6 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 dci
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2008 18:01

[103481]klant reed op een binnen weg en hoorde wat gevlader dacht hij en dat werd erger zet vlug de motor af en die slaat nu niet meer aan

hebben we even de distributie gekontroleerd en die staat goed maar het lijkt wel of de motor vast loopt met tornen ga je dan een stukje terug kan je weer verder

gebeurt er wel eens wat met de hoogendruk pomp of zal er wat binnen in zijn maar motor liep goed

wie kan me helpen.