Geplaatst: 17-02-2009 23:53
Ik heb 2 maal deze week meer dan 180 km/h gereden en merkte dat de motor zich in hield . 5 min ervoor heb ik 210 gemakkelijk gehaald. na vertragen en weer versnellen hield hij zich in op 180 km/h
Kon niet meer sneller als ik gas loste tot 160 km/h , dan weer gas gaf bleef hij hangen op die snelheid sneller ging niet .
Heb de koppeling ingedrukt beetje met de gas gespeeld dat hij toeren maakte dat leek normaal te reageren
Bij 140 had hij het nog steeds dan cruis controle opgezet kon via het stuur nog steeds niet versnellen.
Heb hem laten uitlopen tot een 70 km/h .
Toen ging hij weer normaal.
Heb dit nu 2 maal voor gehad weet er iemand wat het kan zijn .
Brandstoffilter ga ik eens vervangen volgens men boekske zou het nog niet tijd zijn.
Meschien de luchtdebietmeter die hapert .
Ik heb nog niets laten uitlezen .wilde hier eerst wat info vragen.
Dank jullie alvast voor een reactie.
Marc