Geplaatst: 20-12-2008 21:21
Goededag
het volgende probleem doet zich voor
Als het 0 graden of lage buiten is wil een opel vectra bij intrappen van koppeling afslaan
Als je koppeling intrap gaat even de toerental naar bijna 0 en weer omhoog bij koude onder 0 dan gaat toerental lage staan dan anders waardoor die af wil slaan
Nu zijn we ook achter gekomen als je airco uitdoet de motor gelijk afslaat als je stil staat
Als je mislampen aan doet bij 0 en lage dan blijf de auto wel meestal lopen bij onder 0
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen
Alvast bedankt
m.v.g. Jan